maandag 10 november 2014

404 Scarlet vamp

Tip met een klikje op de foto's worden ze groter!

Hee, ongeveer vorige week had ik een bericht gepost met mijn nieuw gekochte L'Oreal lakjes.
ik heb toen gezegd dat ik een review zou schrijven bij deze dan nummer 1 "404 Scarlet vamp"

Heel mooi rood kleurtje, ik had hem zelf alleen veel donkerder verwacht dit zijn 2 laagjes en dan is het best een fel rode kleur. Doe je 3 of 4 laagjes dan word die wel donker der eer 'vamp'.
De nagellak droogt wel super snel dat is zeker een plus, maar bij mij blijft hij niet zo goed zitten na een avond werken is hij al gechipt ik weet niet of dat komt doordat ik geen basecoat gebruik of het aan mijn slappe nagels lig!


maar binnenkort komen de andere lakjes online misschien dat deze beter zijn ?!

xxx

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Hij lijkt heel erg op de nagellak die ik nu op heb, maar die is van Kiko!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lakje! Mooie duidelijke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meis! Super bedankt voor je lieve berichtje! Ik vind mijn haar zelf helemaal niet mooi zitten hihi. Super mooi kleurtje dit! En good job on the pictures inderdaad!
    xx Esmee

    BeantwoordenVerwijderen