zaterdag 8 november 2014

Favorieten van oktober '14

 Hee, vandaag heb ik voor jullie mijn iets wat late Favorieten van oktober!
veel plezier :)

Tip: Klik op de foto's voor groter formaat!

 Eindelijk! 
eindelijk heb ik een foundation gevonden die bij me past.
ik had het toen inmiddels gehad met foundations en bb's en cc's en alles wat daarbij hoort, ik kon het maar niet vinden de goede kleur voor mijn huid ik had inmiddels al genoeg geld uitgeven
 en zag het niet meer zitten.
tot ik bij mijn Kruidvat het nieuwe MUA-schap tegenkwam, en daar natuurlijk even een kijkje moest nemen. en deze 'illuminating foundation' mee naar huis nam in de kleur 'porcelain'.

 make-up verwijderen is bij mij echt een must, zelf na nacht stappen en iedereen al lam op bed plafon dienst aan het draaien zijn, sta ik in de badkamer om mijn make-upjes er af te halen.
nou moet ik wel zeggen dat ik het soms wel wat makkelijk wou en toen kwam ik dit duo tegen.
het micellair water maar ook een micellair gel.
het werkt echt super en ik heb gewoon voor het eerst geen rode ogen na het verwijderen en het voelt super zacht daarna helemaal top!
Wel heb ik het gevoel dat de gel best snel op gaat, dat is iets minder natuurlijk.

 hier heb ik de wel bekende benefit mascara en de ook wel bekende nivea lip butter.
Uhm wat moet ik hier nog over zeggen ik denk dat iedereen het inmiddels wel weet hoe geweldig deze producten zijn toch ? haha.
nee even serieus. De lipbutter kent zeker iedereen die was vorig jaar al een hype en ik heb hem dit jaar ook al genoeg voorbij zien komen de geur is gewoon heerlijk en het werkt als een goede lipbalm/butter.
de mascara is wel iets duur maar voor mij zeker waard het geeft precies wat mijn wimpers nodig hebben en heb hem zeker veel gebruikt deze maand.
 hier heb ik 2 sleek producten het 'faceform pallete' lijkt nog bijna ongebruikt maar dat is het zeker niet, Ik heb vooral de bronzer en highlighter veel gebruikt en zijn super voor een lichte huidskleur de blush gaf bij mij niet zoveel kleur alleen glitter deze heb ik dus helaas bijna tot niet gebruikt. het plat is trouwens in de kleur 'light 373'
En het sleek oogschaduw pallete in 'au naturel 601' is goed gebruik kun je wel zien haha! ik ben deze maand voor het eerst echt begonnen met oogschaduw dus de donkere kleuren zijn nog niet heel veel gebruikt maar het is zeker een begin! de oogschaduw waar de pan al geraakt is, is de kleur Nubuck deze kleur heb ik gebruikt om mijn wenkbrauwen in de vullen hij lijkt misschien te grijs maar het juist precies goed voor bij mijn blonde haren.!

 nou dit was dus mijn eerste favorieten van de maand, ik hoop dat jullie het leuk vonden heb je tips zijn ze altijd welkom! vond je het leuk mag je me ook volgen haha! om geüpdate te blijven .

xxx

3 opmerkingen:

  1. Leuke post! Vooral die lip butter van nivea lijkt me fijn! <3
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    www.revive-style.blogspot.nl
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een fijne spulletjes. Die lipbutter heb ik ook, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen