woensdag 26 november 2014

H&M lipsticks

 Vandaag heb ik voor jullie een paar H&M lipsticks. Ik ben al heel lang fan van lipsticks maar nooit bij mezelf maar daar wou ik eens verandering in gaan brengen. Ik begin wel echt meteen met de meest gedurfde lipsticks en moet dan ook eerlijk bekennen ik heb ze nog niet buitens huis gedragen! ik zoek nog een gelegenheid en make-up look die er bij passen om een van deze lipstickjes te gaan gebruiken. Ja i know er zit een nude-lipstick bij maar helaas staat hij me niet of ik doe iets fout de lipstick werkt gewoon niet zo goed voor mij, helaas.
deze lipstick kun je trouwens nogsteeds verkrijgen bijde H&M ook online en ze kosten €4,99
 
 xxx

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke lipsticks! Ik ben nog opzoek naar zo'n oud roze lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, vooral die diepe bordeaux kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen