dinsdag 18 november 2014

Top 5: favorieten bloggers/youtubers


Let's gooo!




1. Linda hallberg van lindahallberg.se/
Ze is een geweldige Make-up artist. ze maakt echt de mooiste looks en is elke keer op nieuw weer geweldig om naar haar foto's te kijken. ze post ook regelmatig haar favoriete nagellakjes of producten.


2. Claire marshall aka Heyclaire van heyclaire.com
Ik volg claire al vanaf het begin en ze is zo gegroeid in alles wat ze doet en hoe ze haar filmpjes bewerkt is gewoon wauw! ik hoop dat ik daar ooit nog iets van zou kunnen leren. haar blog is ook een stuk verbeterd met eerst, maar zelf volg ik haar meer via YouTube.



3. Laura van mixtfashion.blogspot.nl
ik volg haar eigenlijk nog niet zo heel lang omdat ik zelf pas sinds kort echt naar nederlandse bloggers ben gaan zoeken. Toen ik haar blog tegenkwam was ik wel meteen verkocht. Prachtige foto's, en ze ziet er altijd leuk uit :)


4. Angelica Blick van  angelicablick.se
Nou moet ik bij haar blog wel er even bij vertellen dat ik niet in x 'bam' ik ga je volgen was. Nee ik had er tijd voor nodig. op het begin had ik elke keer zoiets van meh zal ik haar wel volgen vind ik het wel leuk genoeg, maar elke keer kwam ik wel op haar blog terug terecht dusss... ben ik haar toch gaan volgen hahaha! ze maakt hele mooie foto's. ze is altijd op de geweldigste locaties en er is veel te bekijken.


5. Marzia (?) aka cutiepiemarzia van youtube.com/user/CutiePieMarzia
Het vriendinnetje van pewdiepie. Ze is echt mega schattig. Zelf moest ik wel heel erg wennen aan haar stem op het begin maar zo praat ze blijkbaar gewoon haha. ze upload niet mega vaak maar als ze iets online zet heb ik het elke keer nog met plezier bekeken. ik weet niet of ze een blog heeft ik heb er niks over kunnen vinden.
 
 
Nou dit was mijn Top 5: Favorieten bloggers/ youtubers
kende jullie deze leuke meiden al of zijn ze nieuw voor je ? en als je ze kent wat vind jij leuk aan hun blogs/kanalen.
 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen