zaterdag 22 november 2014

Zo dom!


 Nou ten eerste wil ik zeggen dat ik me zo dom voel! ik heb deze Aussie haarspray al een tijd terug gekocht maar 1. Eerst ben ik hem kwijt geraakt en met het opruimen lag die in eens in een doos tussen allemaal papier.
2. ik heb de heletijd gedacht dat het droogshampoo was
 3. Toen ik hem dus gevonden had heb ik 'm de eerste keer ook gebruikt als droog shampoo....
 
ik had wel door dat hij naar haarspray rook en dat hij ook wat hard werd maar niet echt dat ik dacht hee dit klopt niet haha! en nu ik de foto's aan het bewerken was merkte ik dat het niet klopte dus toen ik foto's opgezocht had op andere blogs wist ik het zeker, Ik ben echt kei blond!
ik kan er nu dus ook niet heel veel over zeggen omdat ik hem natuurlijk niet goed getest heb maar dit wou ik gewoon even delen met jullie!
 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten