zaterdag 31 januari 2015

Dagcrème en poeder



Hee hee, afgelopen donderdag was ik heel even snel 't dorp in geweest om wat oogmake-up remover te halen bij de trekpleister. Uiteindelijk eindigde ik met wat meer haha!



Een tijdje terug had ik het over de 'l'Oreal micelair gel'  die is echt super fijn als je gevoelige ogen hebt zoals ik. Maar toch wou ik iets anders deze keer ook was het iets goedkopen ($$) haha!
Dus ik ben super benieuwd naar deze of deze ook zo fijn is. Toen ik bij de kassa kwam zag ik dat de Andrélon volume poeder afgeprijsd was naar 2 euro i.p.v. 5 euro dus die wou ik wel proberen :)


Verder kocht ik nog deze dag en nacht crème van Diadermine. Ik ben zelf niet echt bekend met het merk. Ik had nieuwe nodig en deze waren afgeprijsd van ong. 12/13 euro naar 5 dus dacht dat is het proberen wel waard :) Ik vind dagcrème verder best wel duur.. maar goed ik ben benieuwd en zal zeker mijn mening laten horen!

xxx

3 opmerkingen:

  1. Haha, dat heb ik ook altijd dat je met meer thuis komt dan gepland :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is de Andrelon Volume poeder fijn? Geeft het alleen volume of ook textuur?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij geeft bij mijn haar vooral textuur omdat mijn haar gewoon echt te dik en te zwaar is maar mijn moeder (haha) heeft dun en kort haar die krijgt echt veel volume eruit dus ligt een beetje aan je haar!

      x

      Verwijderen