dinsdag 27 januari 2015

Het was DIE maand



Heeej, het is weer tijd om even terug te kijken op de week!
Hoe ging mijn eten: slecht
Hoe ging het sporten : Matig
Hoe was de week: Slecht
Waarom: Het was 'die' tijd van de maand.

Ja. het was zo ver om weer even ongeveer een week lang een emotionele bitch te zijn die alleen nog maar dacht aan chocola en junkfood. Ik ben echt zo iemand dat als het die tijd is dat ik binnen een uur alle emoties heb gehad die je maar kan hebben en me vriend vermeid me graag die week. Het sporten ging daar door dus ook niet zo want ik voelde me gewoon niet goed en het was vooral heel vervelend.

Ook kon ik mijn craving naar chocola niet bedwingen en ging er in 3 dagen een hele reep op en 1 pak chocomelk doorheen. Ja ook kwam er een tripje naar de macdonalds voor een lekkere vette burger en een milkshake.

Maar goed het is nu allemaal weer voorbij mijn hoofd is weer helder en ik kan er weer tegen aan.

Ik heb me deze week niet gemeten omdat ik iets anders te doen had. maar toen ik op de weegschaal stond was het niet zo top maar goed wie weet valt het in de cm's wel mee :D

verder ging het sporten vandaag goed en voel ik me ook goed dus ik zie het weer positief in. ik moest gewoon even een weekje me kuren uitleven. hebben jullie dat ook als het die tijd van de maand is ?

xxx

1 opmerking:

  1. Haha af en toe zit er zo'n week tussen waarbij alles gaat dan je had gepland. Volgende week gaat vast weer beter x

    BeantwoordenVerwijderen