dinsdag 20 januari 2015

meer eten.




Hee hee!

Vandaag kom ik jullie even een update geven, Ja ik sport nog steeds en ik ben echt trots op mezelf 'schouderklopje'

Maar goed even serieus, het sporten gaat nog steeds goed ik heb deze week wel wat tegenvallers gehad met eten ik zal meteen met de meest serieuze beginnen:

Zaterdag ochtend begon met lekker even gaan sporten, verder die middag niet zo heel veel gedaan, en

 om 5 uur wezen werken tot geloof half 11. Toen ik 's avonds de keuken in liep om iedereen gedag te zetten want ik was klaar was hun eerste reactie: Carolien, je bent echt wit! Waar ik op reageerde: Ja maar jongens, ik BEN wit haha! toen was het: Nee we menen het serieus gaat alles goed met je je bent lijk bleek. Nou ik voelde me prima maar ik moest gaan zitten kreeg een dessert voor geschoteld (wat wel lekker was hoor) en een glas ranja. Blijkbaar kon ik dus elk moment flauwvallen. Nu weten we nog steeds niet hoe het kwam, te weinig suiker binnen gehad? te weinig gegeten ? geen idee maar het was niet goed.


Dus ik ben wel beter gaan na denken over me eten en dat ik nog wel wat mag eten en ook nog zoetigheid maar geen zakken chips maar een handje bijv. ik ben tenslotte ook niet op een echt dieet ik pas alleen me eet gedrag aan!


We zullen maar eens even naar de cm gaan kijken:

Armen: 33 cm
Benen: 63 cm
Taille: 79 cm
Heupen: 102 cm
Borsten: 95 cm



Dat is toch ongeveer overal 1 cm eraf! ik ben tevreden haha, ik heb nog wel even te gaan hoor maar goed.

Dus dit was wel weer even genoeg voor vandaag
Hebben jullie misschien nog vragen of  tips zijn natuurlijk altijd welkom :)
ik ben tenslotte ook geen pro

xxx

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je wel op de goede weg! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed van je centimeters. maar pas je wel op? klinkt niet goed dat je bijna flauw viel.
    je eyeliner zit trouwens heel erg mooi!
    X diana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee idd! Misschien was het teveel sporten en werk en te weinig eten ik weet het niet ! Maar het heeft zeker me geholpen om niet zo streng te zijn met men eten! Dankjewel ♡

      Verwijderen