woensdag 14 januari 2015

Sport en ik







Hee meiden vandaag even wat persoonlijks,

Ik ben er even tussenuit geweest heb hier geen reden voor, ik ga dus ook geen smoesjes maken het is gewoon zo haha.

maar! Het is weer een nieuw jaar en ben er dit keer in gegaan zonder voornemens en nu, nu ben ik al ander halve week aan het sporten ongeveer en ik ben trots.

Zo dacht ik ook nou dan kan ik ook me leven zo aanpakken als dat ik deed met het sporten.

Nu is het wel een beetje vroeg om al zo te gaan denken want wie weet houd ik het sporten nog geen maand vol maar daar ga ik niet vanuit, ik zie het super positief in en heb er zin in.



Maar goed om niet verder af te dwalen, ik ga het vandaag dus hebben over het sporten:

Ik wil graag elke week even bij houden van: Hee hoe gaat het nou, is er iets veranderd of hoe ging deze week goed of slecht.

Ik kwam er deze week achter dat ik de afgelopen 4 maanden ongeveer 7 kilo ben aangekomen wat mij zet op een heerlijke 83 kilo nou wil ik niet te veel aan mijn gewicht denken want ik dan ook wel weer 1.77 groot en een flinke meid haha!

maar toch mag er wel wat af en dan uit eindelijk wil ik graag een mooi getraind lichaam.

Ik heb mezelf ook gemeten en mijn maten komen nu hier op uit:

Boven armen: 35 cm

Boven benen: 64 cm

Borsten: 97cm

Taille : 82 cm

Heupen: 103 cm

Ook dit wil ik dus nog beneden brengen en misschien nog wel proberen om borst en heupen gelijker te krijgen als zoiets kan haha.



Nu mijn sport en eet verhaal, ik had al denk ik meer als een jaar niets meer aan sport gedaan maar mijn eet gedrag was nog wel goed, toe ongeveer halverwege het jaar toen kwam in eens de kick met hier en pizza en daar Macdonalds en zo een zak chips en hier een fles Cola en daar een fles Fanta. Dus je kan wel raden waar die 7 kilo vandaan kwam.

Ik heb vanaf het begin van het jaar me eten om gegooid ik drink bijna geen fris meer eet geen hele zakken chips meer maar een handje en het liefst nog niet eens chips. Ook heb ik het wit brood om getoverd naar bruin brood en de hagelslag naar de kipfilet geruild.



Gelukkig heb ik verder wel veel hulp van mijn vader die wel wat van eten en sporten af weet.

Ik denk dat dit voor deze week wel even genoeg is vandaag vroeg naar bed want morgen moet ik weer om 10:15 klaar staan om te gaan sporten waar ik zin in heb, jeej!



Volgende week geef ik weer een update hoe de week is gegaan :)



xxx

1 opmerking:

  1. leuk artikel, en je bent goed op weg! mijn verhaal is zo'n beetje het zelfde, alleen speelde 2 jaar geleden af. en ik moet zeggen dat ik me nu veel fitter voel. en natuurlijk een paar kledingmaatjes minder.

    BeantwoordenVerwijderen