donderdag 29 januari 2015

Whats on my phone




Heeeej, Vandaag heb ik weer een nieuw filmpje de what's on my Phone 'tag'
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Ik moet wel alvast even sorry zeggen voor de ruis. ik kreeg het niet weg, ik heb alles geprobeerd maar het was de enigste manier om een voice over te maken. Ik heb nu geen geld om een hele nieuwe microfoon te halen dus ik hoop dat het niet te erg stoort. Ik heb ook zitten twijfelen om de video daarom niet online te zetten maar er zat zoveel werk in dat ik het toch wou proberen.


linkje voor YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yE0cH6zUOO4&list=UUfHcoZw3oNGsZvgmRZJsSpA


xxx

3 opmerkingen:

  1. Leuk! De ruis is niet heel storend hoor ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te zien wat iemand anders allemaal op dr telefoon heeft staan! en die ruis valt goed mee hoor.
    X diana

    BeantwoordenVerwijderen