dinsdag 24 februari 2015

I got some new shoes !


Hee girls! Ik ben sinds zaterdag weer terug van vakantie, We hebben het super leuk gehad maar binnenkort maak ik daar een aparte blogpost over :)
Ook heb ik nu geen sport update want ik heb niet gesport haha maar ik heb wel iets anders leuks!
Namelijk schoenennnn!







Eindelijk heb ik ze dan, de schoenen die ik al zolang wilde! Ik weet dat het een soort knock-off's zijn van een merk maar ik weet even niet welke. Ik wou ze dus al zolang en toen kwam ik ze net voor dat ik op vakantie ging tegen in de sale bij de H&M voor 20 euro! Ik zat te twijfelen tussen maat 40 en 41 en toen ik wou bestellen was 41 uitverkocht, op de gok dus 40 besteld en ze zitten super goed :)

Ik ben dus super happy met deze schoenen, Wat vinden jullie ?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten