woensdag 11 februari 2015

SKIËN

 Heeee, Sorry dat er gister niks online is gekomen :( Ik heb het deze week gewoon ontzettend druk en ik zal jullie meteen even vertellen waarom:

 IK GA LEKKER OP VAKANTIE!
 woep haha. Het is voor mij al een tijd geleden dat ik echt op vakantie ben geweest buiten nederland. En aankomende zaterdag ga ik op Ski vakantie. Mijn eerste wintersport vakantie. Daarom heb ik wat ski kleding gehaald en ik hoop dat jullie het me dan kunnen vergeten van gisteren (A)





Dit jaar dus geen carnaval voor mij maar vakantie, ook lekker toch ?! I.p.v. huren gingen we onze eigen kleding halen. alles wat jullie zien komt van de scapino uit de opruiming en bij elkaar was ik ongv. 110 euro kwijt ( daar zitten ski sokken, en thermo kleding bij gerekend) Nou dat vind ik toch een mooi bedrag voor dit soort kleding.



Ik heb zelf nog nooit ge-skied(?) dus het word nog een hele beleving. Maar ik zal alles vertellen als ik weer thuis ben.

Helaas volgende week geen sport update! ik weet nog niet of er uberhaupt iets online komt. Jullie zullen het zien ik ga het proberen maar misschien krijg ik het niet meer optijd af.

Wish me luck!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen