dinsdag 3 februari 2015

Update



Hee hee, Daar ben ik weer met de update van deze week met hoe ik terug kijk op afgelopen week
qua sporten een eten!

Nou ik zal meteen beginnen met dat ik vorige week niet zo lekker in mijn vel zat! En bij mij betekend dat eten.

Ik ben denk ik toch wel een echte emotie eten dus als ik me niet goed voel dan gaat het fout.

Echt super stom want het ging zo goed maar er is op het moment gewoon veel stres in mijn leven. Misschien hebben jullie nog tips met hoe je dan toch door kan gaan ?!
Maar goed het sporten ging gewoon door. Dat gaat dan ook gewoon goed en doe ik nog met plezier.

Ik merk alleen wel dat als ik mijn eten niet aan pas er vrij weinig gebeurd. Ik voel me wel nog steeds iets fitter elke keer dus dat is een goed teken. Hier heb ik wat Cm's op een rijtje gezet van 2 weken geleden(20 jan) en wat vandaag(3feb) gemeten is:


Maar we gaan er deze week gewoon weer tegen aan! ik eet alleen 5 dagen op het werk (grieks restaurant) en daar zie ik dus wel tegen op want het is nou niet super. Ik verzin wel iets denk ik...

Wish me luck

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen