maandag 6 april 2015

3 things tag

Hee, Vandaag heb ik voor jullie een tag de '' 3 things tag ''. Bij elke vraag die er gesteld word moet ik 3 antwoorden geven. 


3 favoriete meubels in mijn kamer
- Bed: Natuurlijk moet ik mijn bed in dit lijstje hebben, wie houd er nou niet van slapen :D
- Bureau: Zoals ik al eerder zij, mijn bureau is ook mijn make-up hoekje maar ook men werkplekje en ik kan daar gewoon uren zitten frutselen en friemelen dus dit is zeker een favoriet.
- Ladenkast: mijn laden kast is ook favo puur omdat hij zo groot is en ik kan daar al mijn spullen in kwijt heerlijk!



 3 dingen in mijn tas
- portemonnee: ik heb gewoon altijd mijn portemonnee bij voor al mijn pasjes en dingetjes. 
- Zonnebril: Jullie hebben het vast wel gemerkt dat er echt al wel weer lente weer begint te komen en dan word het dus ook weer tijd voor je zonnebril!
Kauwgom: Ik heb altijd kauwgom bij me voor het geval dat, Ik vind het vreselijk om rond te lopen met het gevoel dat je een vieze adum hebt.

3 dingen gevonden op mijn bureau
- Make-up: Ik heb overal over men hele bureau make-up liggen het is dan ook een echte gaos daar :$
- Spiegel: Mijn bureau is tevens mijn make-up hoekje en ja een spiegel kan dus ook echt niet ontbreken !
- Camera: Ik heb eigenlijk altijd men camera op men bureau liggen of omdat ik net video's of foto's gemaakt heb of om op te laden.

3 blogsites die ik haast elke dag bezoek
Nou moet ik wel even eerlijk zijn dat dat bijna niet meer voorkomt! :$ maar blogs die ik zeker bijhoud zijn:
- maryellenskye:  Ze blogt niet echt maar ze heeft een (in mijn ogen) toffestijl en iets waar ik zeker inspiratie uithaal.
- Linda hallberg: Wauw, gewoon wauw. haar make-up zit altijd goed en ze maakt zoon toffe foto's
- Vera camilla: Ze heeft een super mooie blog. maakt mooie foto's en is zeker iemand waar ik soms even bij afkijk hoe zei alles doet!



3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Ik kan zo even niks bedenken van liedjes die blijven hangen dus ik geef jullie gewoon even een top 3 van mijn liedjes die ik vaak luister :)
- Dancin van aaron smith: Ik vind het een heerlijk nummer als ik fiets, werk, sport. het heeft gewoon iets wat je aandacht houdt
- Icing van Charity vance: Ik hoorde het liedje bij een engelse youtuber en ik vind het gewoon zo lief en zacht en vrolijk haha!
- Battle van Marcel legane: Dit vind ik nou echt een liedje als je een beetje een dipje hebt en je gaat dit luisteren krijg je weer overal zin in en kracht voor! Snap je ?


3 dingen waar ik op dit moment aan denk

- Phoe, deze tag duurt langer dan ik had verwacht! maar ik ga hem in een x afmaken. Let's goooo!
- Mhh.. hoe zou mijn spelling zijn straks alles maar even goed na lezen dan.

- Nooo, zometeen lekker werken ahum ahum.. Denk maar aan de centjes carolien komt goed.

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid

Nou moet ik er weer bij zeggen omdat ik dus niet zoveel mensen volg maar meer gewoon ramdom blog's opzoek. Zou ik niet durven zeggen wie ik zo nou echt een leuk mens zou vinden de enigste waarvan ik dit zou kunnen zeggen is Charlotte van xxxcharr.nl. omdat ik bij haar in de klas heb gezeten... maar meer sorry :(

3 soorten favoriete make-up producten
- Eyeliner: Ik vind dit voor mijn ogen echt een must en zou niet zonder kunnen het maakt men ogen gewoon mooier.
- Mascara: dit hoort weer bij de eyeliner haha dit samen in combo vind ik gewoon helemaal top.
- Bronzer: Als je foundation gebruikt ofzo dan krijg je vaak een plat gezicht zonder iets... haha. Maar door met bronzer weer een beetje te shapen krijg je weer echt een uitdrukking.

3 favoriete fruitstukken
- Mango:  Als ik iets lekker vind aan fruit dan is het mango, geen idee waarom maar het is gewoon  mmmhhh *watertanden*
- Aardbeien:  hier kan ik ook niet veel overzeggen gewoon lekker zoetsappige aardbeitjes heerlijk!
- Grapefruit: Dit is wel echt fruit en daar moet ik zin in hebben maar ondanks de bittere smaak heeft het iets frissigs(?) heerlijk als je even geen zin hebt in zoet spul.





- Leger groen jasje: Ik heb een leger groen jasje/vestje van loavies. De kleur en het model vind ik gewoon prachtig en het staat me ook goed hihi
- Leren jasje: Ik ben ook weer zo blij dat we weer bijna mogen! het weer is bijna goed genoeg om weer leren jasjes aan te trekken.
- All stars? Moegen schoenen ook ?! deze schoenen zitten gewoon zo lekker ik heb nu een zwart paar en als het goed is met mijn verjaardag een wit paar erbij heerlijk!

3 favoriete parfums op dit moment
Ik heb er maar twee! haha
- Sun van Jil sander: Heerlijk zomers geurtje beetje van dat 'ik ben op het strand en heb me net ingesmeerd geur' ik vind hem echt lekker!
- Heat up the night van Beyonce: Een heerlijk zoet geurtje, heb hem al 2x opnieuw gekocht :)

3 favoriete websites/webshop beauty & fashion
- H&M: Volgens mij heeft bijna iedereen dit in haar lijstje staan de H&M is ook gewoon zo toegangelijk voor bijna iedereen hij kon bij mij echt niet missen.
- Loavies: Ik heb er nog maar een x besteld maar ik kijk echt met regelmaat op hun site en binnenkort ga ik een bestelling plaatsen :D
- Ebay: ja gewoon toch ?

Nou dit was hem dan phoe! wat een ding zeg maar vond het wel leuk om in te vullen :)
Heb jij de tag ook gedaan of wil je 'm gaan doen laat dan zeker even weten dan kan ik hem van jullie ook lezen :)

xxx


1 opmerking: