maandag 27 april 2015

Favorieten Garnier


 S'avonds haal ik natuurlijk altijd mijn make-up eraf, maar laatst viel me in eens op dat ik toch wel veel van Garnier gebruik. Nou kan ik me herinneren dat ik een paar jaar terug, ik denk ongeveer begin middelbare school dat ik ook al veel Garnier gebruikte tegen puistjes. Het leek me leuk om mijn favoriete producten dus dan ook even in het zonnetje te zetten.


Micellair water
Jullie kennen inmiddels allemaal wel het bekende micellair water. je hebt het van nivea, bioderma en dus van garnier. Ik ben er zelf al vanaf het begin fan van. Eerst gebruikte ik van nivea, uiteindelijk deze geprobeerd en bij gebleven dit is denk ik al mijn 4e fles en het is gewoon heerlijk spul. Het haalt men make-up er af, en het laat een heerlijk zacht baby huidje achter ik vind het heerlijk voelen. Zelf voor mijn gevoellige ogen hoef ik niet te hard te vrijven en het haalt men oogmake-up er zo af. helemaal top!

Reiningingsgel
Dit product heb ik nog niet zolang maar ik vind het na wat proberen en testen toch heel fijn werken. Al moet ik wel zeggen dat het je huid uit kan drogen dus let daar mee op! Ik gebruik dit product niet elke dag zoals aangeraden word op de tube maar alleen als ik ga douche! dus ongv 3 a 4x in de week.
Omdat ik een moeilijke huid heb met een vettige t zone en een droge huid of de wangen gebruik ik het ook alleen op de vettige plekken en of waar ik puistjes heb om een nog drogere huid te voorkomen en op deze manier werkt het heel fijn voor mij.

Micellaire doekjes
en dan als laatste de micellaire reinigings doekjes. Ik weet het je make-up er afhalen met doekjes is niet goed. Soms heb je gewoon van die dagen dat je wel je make-up er af wil halen maar geen zin hebt om alles er bij te pakken. Dan pak je dit er bij je trekt een doekje er uit haalt het over je gezicht en klaar! Nou werkt het niet zo effectief maar bij deze voelt je huid zo schoon en fris dat ik er niet echt meer aan denk. Het werkt niet zo goed bij mijn ogen dan moet ik toch wel iets harder vrijven en dat vinden me oogjes niet zo fijn. De rest voelt gewoon super schoon en lekker. Dus heerlijk na een lange dag of een nacht stappen.

Gebruiken jullie ook wel eens doekjes of is het voor jullie echt not done ?

xxx

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die reinigingsgel echt ontzettend fijn! Ik gebruik nooit van die doekjes eigenlijk, koop ze gewoon nooit en als je ze niet hebt, kan je ze ook niet gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de reinigings gel ook! Erg fijn spul maar idd kan je huid uitdrogen. Zelf zijn reinigingsdoekjes niks voor mij want ik vind het toch nog best ruw voor mijn huid. Ik had eerst die van Nivea en later nog etos maar het is allemaal niet voor mij weg gelegd haha ;)
    Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeger gebruikte ik ook Garnier, alleen al om de geur <3 Nu mag ik helaas niks meer smeren/gebruiken van mijn derma. Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen