donderdag 9 april 2015

Salade love




Vandaag wil ik even iets anders proberen! een kook video ofja een soort improvisatie op een kook video. Ik ben hem ook gewoon random gaan filmen niet over na gedacht maar gewoon hop de camera erbij en gaan met die banaan!
Nou dit is er dus uit gekomen ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)





Ingredienten:
-Sla melange (eigen voorkeur)
-mais
-champignons
-tomaatjes
- Normaal doe ik ook een rood uitje erbij!

Dressing:
-yoghert
-chilisaus
-ketchap of sojasaus
- knoflook

't lekkerste is om de salade lauw warm te eten. Je kan natuurlijk altijd een andere dressing maken dit was toevallig wat ik in huis had, Hele lekker saus om bij gama's te doen, haha!
Heb je nog vragen of tips: Laat zeker een reactie achter. Ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

wat vind jij een lekkere salade ?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen