maandag 20 april 2015

Smoothies

Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete smoothie!
Zoals jullie misschien al in mijn laatste post/video hebben kunnen zien heb ik voor mijn verjaardag een smoothie maker/blender heb gekregen. en heb er lekker oplos geblenderd maar dit was toch echt mijn favoriete! en daarom deel ik deze met jullie vandaag.


Smoothies zijn echt helemaal mijn ding geworden ! ik heb tot nu toe elke dag en smoothie gehad, en mijn vriend vind het ook niet erg haha die drinkt lekker mee. Maar dit was toch verreweg de lekkerste. Ik heb eerlijk gezegt geen idee of het al een naam heeft maar het is een smoothie met mango, ananas, yoghter en sap. Het is een heerlijke zoete zomerse smoothie! Mango en ananas is toch wel mijn lievelings fruit daar lang doe ik de yoghter voor de eiwitten. omdat ik 3x in de week sport en eieren niet zo lekker vind zorg ik op deze manier voor mijn eiwitten en de jus d'orange doe ik om het weer te verdunnen. Echt super lekker een dikke aanrader!

ingredienten:
- 2 schijfjes ananas of vers!
- Handje vol diepvries mango, (kan ook vers maar door de diepvries word het lekker koel)
- 2/3 glas Jus
- 2 ½ eetlepel yoghert

en blende maar!


Soms doe ik er ook nog een handje vol spinazie bij voor de groenten! spinazie heeft niet zoon overheersende smaak dus je merkt er weinig van. Je ziet het wel heel erg aan de kleur want de smoothie gaat wel van geel naar fel groen maar dat vind ik niet erg. dit is het ook zeker waard om te proberen als je niet zo van groenten houd, dan kun je op deze manier zonder dat je het merkt toch je groenten eten.

Hebben jullie ook een favo smoothie ? Ik ben er super benieuwd naar dan kan ik het ook uitproberen.

xxx

1 opmerking:

  1. Oh echt heerlijk! Mijn favoriet is eigenlijk heel simpel: aardbei, sinaasappelsap en banaan! Yum.

    BeantwoordenVerwijderen