maandag 11 mei 2015

Footies

Het word weer lekker weer, en bijna elk jaar opnieuw is de opgerolde broekspijp weer in. Dit jaar heb ik er ook weer verschillende gespot of broeken die al op enkel lengte koopt. Waar ik dan altijd tegen aanliep was die lelijke sok die net boven je sneakers uit kwam, vreselijk vind ik dat!
Nou heb ik bij de action deze beauty's gevonden die het een stuk gemakkelijker maken.


Het is een variant op de ballerina sokjes, alleen dan voor sneakers. Je kan de ballerina sokjes (zo noem ik het maar even) ook aan doen in sneakers maar wat ik vaak had was dat dan toch het sokje afzakte bij de hak en dat is natuurlijk ook niet fijn. Deze zijn net iets hoger aangesloten waardoor ze beter blijven zitten in sneakers.

Zoals op de foto hier boven zie je toch nog een klein randje ziet, maar ik merkte dat na en dag dragen dat het sokje toch iets naar beneden zakte waardoor je het niet meer zag maar toch nog fijn zat. Ondanks kan ik met dit kleine randje ook nog leven !

Deze sokjes komen van de action en 2 euro p.s en het zijn setjes van 2. je had gewoon wit en zwart of nog pastel kleurtjes zoals roze, groen of paars. Ik weet wel dat de ontzettend populair zijn, maar ze zijn dan ook wel een echte redding!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen