maandag 4 mei 2015

soundcloud


Wie houd er nou niet van muziek ? Nou ik iniedergeval wel. Ik gebruikt het vaak in mijn dagelijkse leven. Daarom zet ik voor jullie mijn favoriete soundcloud nummer op een rijtje. Soundcloud lijkt voor mij een beetje op twitter alleen dan met muziek. Je kan het liken, reposten, delen en soms zelfs downloaden. Je kan er zelf uploaden of andere mensen volgen. Op deze manier kun je dus heel veel muziek ontdekken.



Eastside - Ellie (Don't x Loyal Cover)



Morgan (Seoul) - Sneakers Get Wild



Starbeachmusic Cazzette - Sleepless (Micheal O & Starbeach Remix)


THE VIBE GUIDE Henry Green - Electric Feel (Gespleu Downcast Edit) || MGMT Cover



Marcel Legane Battle


Dit zijn dan een paar random liedjes uit mijn lijst ! Jullie kunnen mij ook volgen op mijn soundcloud account: https://soundcloud.com/carolien-van-den-bosch
zouden jullie vaker muziek post willen of nehh niet nodig ? haha

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen