dinsdag 16 juni 2015

Fuel your 10k hours

heey iedereen! ik heb iets nieuws ontdekt! en het is dit nieuwe merk "fuel your 10k hours"
het is een soort sport drankje en havermout. Zelf vind ik de havermout super lekker maar wat moet je er mee ?


Dit is de havermout het is in 3 smaken verkrijgbaar maar ik vind deze het lekkerste lekker zoet en in de andere 2 smaken zitten geloof ik iets van stukjes gedroogd fruit wat me niet zo jum lijkt.
maar goed het zit dus vol eiwitten en vezels en zou dus super goed voor je moeten zijn vooral als je wat meer sport.


Ik vind zelf dat er alleen veel suiker in zit dat verklaard natuurlijk waarom het zo lekker is! haha, het zit wel vol met eiwitten, en is super makkelijk in gebruik je voegt wat water toe wacht 3 minuten net als bij noodles en je bent klaar. maar zelf denk ik niet dat dit super goed voor je is. ik zal meteen eerlijk zijn ik heb er niet heeel veel verstand van maar vind het leuk om jullie iets nieuws te showen.

Ook hebben ze vloeibaar ontbijt, het is dus eigenlijk een soort eiwit shake die al voor gemaakt is.
Deze moet je wel echt koel drinken anders is het een beetje vies :$ ik heb het zelf geprobeerd als ontbijt maar vind dit voor mij niet werken, ik krijg daarna weer ontzettend snel honger.

is het, het waard om te kopen? nee ik denk het niet zoon bakje havermout is al 1.50 terwijl je dezelfde smaak en met zelfs betere macro's voor het zelfde geld van de 'quakers oats' kunt halen en dan heb je 12 porties. het drankje, ja ik heb het niet zo op maaltijden vervangen door shakes. maar goed dat is mijn mening verder
t smaakt goed maar dat was het dan ook.

het is bij ons bij de jumbo te koop en misschien is het het waard om even te bekijken maar dat laat ik aan jullie over hihi

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten