vrijdag 19 juni 2015

Nike waistpack

Ik ben zoo blijjjjj ! Hij is eindelijk binnen mijn nike waistpack. Ik  heb er al super lang naar uit gekeken en nu heb ik hem dan eindelijk! zoals jullie weten ben ik flink aan het sporten, ik had elke keer last van waar laat ik mijn telefoon. Ik heb zoon mega grote ding ( samsung note ). En toen kwam ik dit tegen en ik denk die moet ik hebben!



Heb heeft een elastische verstelbare band wat super handig is want door de rek blijft die goed zitten maar hij knelt niet af :) het clipje werkt ook handig net als bij zoon rugzak ik denk dat iedereen het wel kent.


De waistpack ziet er mega klein uit maar het is er eentje die mee rekt en die mega grote telefoon van mij past er gewoon kei goed in! geweldig toch, jullie moeten me echt geloven als ik zegt dat dit kleine ding een heleboel kan hebben. ook super handig voor de mensen die in de zomer en geen zakken hebben of rugzak om willen doen je kan hier je pasjes in je sleutels je telefoon het past allemaal.


Zoals jullie op de foto kunnen zien is het een soort elastisch-doorschijnend materiaal maar het voelt heel stevig. De witte lijnen zijn ook nog een licht reflecterend, mooi meegenomen!
Ik ben in ieder geval super blij dat ik hier in heb geïnvesteerd!
Het kosten: 19.99 bij de zalando en je hebt ook nog een knal roze variant ook heel leuk.

Zouden jullie dit handig vinden ?

xxx

1 opmerking:

  1. Handig! Zelf sport ik niet, maar draag wel eens een gewoon buiktasje! Op festivals of gewoon omdat ie zo gaaf is :)

    BeantwoordenVerwijderen