zaterdag 27 juni 2015

shakes en bekers #benfweek


Woehoe we zijn al bij deel 2 van de body en fit week, Vandaag ga ik mijn ervaring delen over de whey perfection shakes, en de shakebeker!





Laat ik maar beginnen met de shake, Ik heb 2 smaken gewoon de simpele vanille smaak en een ongewone watermeloen smaak, Ik kan meteen vertellen de watermeloen is niet zoon succes. Het is absoluut geen vieze smaak hij is wel lekker maar je moet er echt zin in hebben, het is een mierzoete shake met een beetje chemisch na smaakje. Niet top maar het kan er mee door!
de vanille is wel lekker, ik denk dat je hier niet heel fout mee kan gaan.


Gemiddelde voedingswaarden per dosering (1 maatschep / 28 gram):
446 Kj / 105 Kcal
Vet 1,6 gram
waarvan verzadigd 0,5 gram
Koolhydraten 1,7 gram
waarvan suikers 1,2 gram
Vezels 0,7 gram
Eiwitten 21,9 gram
Zout 0,12 gram

Dit is wat de site aangeeft voor de voedings waarde maar let goed op ook dit staat er vermeld:

Let op: Whey is een natuurlijk product; hierdoor kunnen de voedingswaarden (en dus eiwitgehalte) per smaak licht afwijken (bij de smaak natural is het eiwitgehalte circa 6% hoger, het gehalte bij de chocolade/hazelnoot smaken is door de toegevoegde cacaopoeder circa 9% lager).

je kunt je dus afvragen hoeveel er van wat in zit, nou omdat ik nog maar een beginner ben er niet zo goed naar gekeken omdat ik het eerst maar wilde proberen of het me wel beviel qua geld. 
tegenwoordig hebben ze wel lab testen bij hun producten staan dus dat is een plus.


er is in elke shake zak of pot een maatschepje bij wat natuurlijk handig is voor het gebruiken bij de aanwijzingen. overal heb ik wel het idee dat de shake helpen bij het spier herstel ik heb het idee dat ik minder spierpijn heb of het ook echt helpt bij de groei geen idee.
Ook moet ik er bij vertellen ik gebruik de shake als aanvulling op mijn eten en niet als vervanging van!!


dan nu de shakebeker, Ik vind het een top uitvinding en dan heb ik het vooral of het springveer-achtige bolletje, het is een flinke beker en kan geloof ik ong. 500 ml in (?) door het bolletje mixt de shake super goed. Je kan de shake met water of melk mixen trouwens.
tip: doe eerst het water of de melk en dan de poeder voor minder klontjes.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen