donderdag 25 juni 2015

smart bars #benfweek


hier is die dan nummer 1 van de body en fit week ( zo zal ik het maar gaan noemen haha)
De smart bars, Ik vind het echt een typische proteïnen bar of afval reep, in ieder geval echt wat je voorstelt bij een dieet of supplement reep/snack.




Ik zal maar meteen beginnen, Ik heb echt de verkeerde smaak uitgekozen! De smaak vanilla almond is niet aan mij besteed het geeft een soort spijs/marsepein smaak en dat vind ik zo vies. Als je daar van houd dan is die echt lekker maar ik houd er niet van. zoals ik hier boven al zij het is echt een typische reep dus de structuur had ik al aan zien komen en is voor mij dan ook geen probleem. het is een beetje een soort milkyway structuur alleen dan wat taaier. er zit voor de liefhebbers wel een stukje chocolade omheen.

wat ik fijn vind aan deze reep is dat er ondanks dat het een smart bar is toch nog wel wat calorie in waardoor ik in de dag precies goed uit zou komen. niet te veel en niet te weinig.
Ik kan helaas niet zeggen of ze echt vullen omdat ik ze niet gegeten heb van wegen de smaak. mijn vriend vind ze ook niet top maar kan ze wel eten, ik weet niet of dat het komt omdat de repen echt niet vullen of omdat mijn vriend gewoon eeuwig honger heeft. hij zou gewoon door kunnen eten. maar ja.


Ik hoop dat ik jullie toch een beetje heb kunne helpen met mijn mening, ik moet nog wel wennen aan het reviews schrijven maar dat komt helemaal goed hihi

xxx

1 opmerking:

  1. Haha heb hetzelfde als jou heb ook de vanilla almond en vind die zoo smerig >.< Heb je al andere smaakjes geprobeerd die je wel bevielen? Ik ben benieuwd :)

    ❤ Sann
    www.Piixel.nl

    BeantwoordenVerwijderen