maandag 8 juni 2015

terug van weggeweest !

heei allemaal,

ik heb dit bericht een tijdje uitgesteld stiekem omdat ik me een beetje schaamde dat ik elke keer super goed begin met bloggen en dan en ben ik het weer even kwijt. dit x was het anders. normaal stopte ik altijd puur dat ik geen zin meer had andere dingen waren belangrijker enzo, nu was het puur omdat ik niet wist of beauty wel de juiste hoek was voor mij. begrijp me niet verkeerd ik vind make-up en zo heel leuk hoor maar het is niet zo dat ik echt helemaal er blij van word als de nieuwste mac lippenstik in de winkels ligt of als er een nieuwe catrice limeted edition is. ja ik vind het wel leuk om te zien maar ik ren er niet voor naar de winkel en meestal koop ik er nog niet eens iets van! ik vond het op een gegeven moment dus ook moeilijk om posts te bedenken om her te plaatsen omdat ik zo weinig mee bezig was.

nou wat ben ik nu dan van plan, vraag je je zeker af!?
ik wil beauty en fashion er wel inhouden maar ik wil jullie gaag ook meenemen tijden mijn fitness journey.
als je me al vanaf het begin  volgt dan weet je dat ik ook al vanaf het begin bezig ben met fitness.
nou dat is sinds afgelopen maandag iets serieuzer geworden, plus ik hem eindelijk mijn vriend mee gerkegen dus kunnen we lekker samen sporten.
maar goed, serieuzer hoe doen? eerst sporten ik alleen maar met machines niet dat dat slecht is, maar het werkt voor mijn doel gewoon minder goed. hier zal ik in een andere post nog wel verder op in gaan.

nou kan het misschien zijn dat er wat tijd zit tussen deze blog post en de volgende omdat ik waarschijnlijk een beetje vooruit wil werken, maar dit hoeft niet zo te zijn ik bekijk het nog even !

nou dit was denk ik wel wat ik jullie wou vertellen!
ik hoop dat jullie er ook naar uit kijken zoals ik doe. hihi

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten