donderdag 30 juli 2015

1 + 1 kruidvat actie

Zoals ik in mijn laatste blogpost liet weten aan jullie ga ik verhuizen en samen wonen met mijn vriend. Er moet dan nog en hele hoop gekocht worden aan meubels en huishoud spullen.
Make-up zit daar dus eigenlijk niet bij, maar afgelopen weekend was het dus 1+1 op make-up en kon ik het niet laten om mijn favoriete producten alvast in te slaan!
ben je benieuwd lees dan verder :)


 1. Essence all about matt.
deze gebruik ik eigenlijk altijd om mijn gezicht af te poederen. voor heen gebruikte ik nog wel eens van die gekleurde maar ik had altijd het idee dat je die te goed zag zitten. En deze compact poeder geeft geen kleur dus is helemaal perfect!

2. essence i love nude oogschaduw.
Ik zag deze al vaak voorbij komen omdat het dus de perfecte dupe zou zijn van de 'nyx-taupe blush'
Ik heb zelf niet de nyx variant dus kan het niet vergelijken, ik heb deze gekocht om hem uit te proberen. Ik ben uiteindelijk wel van plan om die van nyx ook nog aan te schaffen.

  3. Essence long lasting pencil.
'T valt me nu wel in eens op dat ik heel veel van essence heb kocht! haha.
Goed, ik heb altijd eyeliner op. Dat is gewoon wat mij goed staat maar soms vind ik zwart net te hard staan voor bijv. bij mijn outfit en dan gebruik ik graag bruin.
Daarom heb ik deze aangeschaft ik heb er nog geen ervaring mee maar hij lijkt me super fijn.

4. Catrice calligraph slim liner.
Deze eyeliner gebruik ik al heel lang en heb al verschillende keren opnieuw gekocht en blijft een favoriet van mij! Deze brengt lekker zwart en makkelijk aan.

 5. Essence stay allday concealer.
Ook dit is een groot favoriet van mij. Ik gebruik deze meer als een soort foundation dan als echt concealer. Dit is gewoon de perfecte structuur en kleur voor mij dat ik het zo ben gaan gebruiken.
maar ook als concealer zou die top werken!

6. playboy deo.
Deze ruikt gewoon super lekker, meer kan ik er niet over zeggen!

Ik ben aan het twijfelen of ik de prijzen er bij zou vermelden.
dus daarom wil ik het graag van jullie weten. Zouden jullie het fijner vinden als ik de volgende x wel de prijzen er bij vermeld of is dat niet nodig.

ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten