donderdag 23 juli 2015

La riche directions 'white toner and silver dye'

heey, Ik weet niet of jullie dit weten, maar ik heb geblondeerd haar haha, ofja een ombre. dit heb ik expres gedaan omdat ik al heel lang mijn hele haar verfden of blondeerde maar het was inmiddels zo  erg dat ik er voor koos het uit te laten groeien. dus nu heb ik een geblondeerd ombre. Maar geblondeerd haar moet je als nog goed bij houden wil je dat het mooi blond blijft in plaats van gelig en vaag gekleurd. dus heb ik wat besteld.


Ik heb een white toner gekocht en een zilver kleuring. dit heb ik gedaan via ebay bij een hele fijne verkoper die snel en goed geleverd. Zoals je op de foto's kan zien in het super goed in gepakt dus geen beschadigingen te vinden!
De white toner zorgt dat je geblondeerde haar weer mooi licht en *wit word. nou wit word het pas als je echt extreem geblondeerd ben maar dat zal het bij mij denk ik niet worden. Het is eigenlijk een meer geconcentreerde zilver shampoo. Dus het zal wat beter werken dan de zilvershampoo van de Kruidvat.


De zilver kleuring heb ik er bij gedaan om te kijken wat deze deed. ik hoop dat het een beetje het zelfde doet als de toner en er voor zorgt dat ik een wat meer wittere glans krijg i.p.v.. die gele ondertoon  maar wie weet kleur ik wel helemaal zilver, nou ook leuk weet alleen niet of het geschikt is voor mij werk.


binnen kort ga ik mijn hele ervaring hiermee vast leggen, en dan kunnen jullie het zien op mijn YouTube maar ik houd jullie zeker op de hoogte!
ik hoop dat jullie net zo benieuwd zijn als ik ben.

xxx

3 opmerkingen: