zondag 2 augustus 2015

what i eat in a day| vakantie dag

Ik zag deze video's de laatste tijd zo vaak voorbij komen dat ik dacht dit ga ik ook doen!
dus bij deze weer een video ik hoop dat jullie het leuk vinden, en dadelijk na het verhuizen ga ik me weer beter houden aan men voeding en sport schema. dan wil ik ook meer van dit soort video's gaan maken.



Het viel me op dat ik deze dag best weinig gegeten heb wel hoog in calorie├źn,
maar weinig porties! toch heb ik ontzetten genoten van al het eten.
het is was allemaal mijn lieveling eten dus heb er geen spijt van!

xxx

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee om er een filmpje van te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien zo'n filmpje!
    En die sushi, ik krijg eral zin in als ik het zie.

    ik ben vandaag sinds twee jaar weer begonnen met bloggen, ik zou het erg leuk vinden als
    je een kijkje neemt!

    BeantwoordenVerwijderen