maandag 3 augustus 2015

Woon inspi #1

In een paar post terug schreef ik dat ik binnenkort ga verhuizen!
Toen zei ik ook dat er nog heel wat gekocht moest worden en dit doe je natuurlijk niet zonder inspiratie op te zoeken, dus bij deze mijn favoriete inspi van het moment.




 Deze malm kasten van de ikea vind ik zo mooi! 
ik heb zelf ook het idee om dit als dressoir te gaan gebruiken, wie weet?!

Ik heb soort gelijken stoelen gezien bij de kwantum, en kan niet wachten om deze te gaan halen :D

dit vind ik nou echt een super tof idee. Ik weet dat de marmer look helemaal het is.
maar het is ook echt heel mooi wij willen dit idee gebruiken voor de eet tafel!

En natuurlijk de koper trend. dit komt allemaal van de H&M af.
als het budget het toe laat ga ik deze ook zeker nog halen! maar eerst de grote meubels.

xxx

1 opmerking:

  1. Oeh die stoelen zijn gaaf zeg! En tsja koper, blijft een fijne trend! Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien straks!

    BeantwoordenVerwijderen