zaterdag 17 december 2016

Dekbed-discounter.nl #ad




Voor de personen die mij al meer als een jaar volgen weten dat ik samen woon,
met mijn vriend. En voor de personen die ook opzich zelf of samen wonen weten dat het duur is.
Er zijn altijd van die dingen die je nodig hebt maar die er toch bij in schieten of waarvan je denkt ach.. hier kan ik nog wel even mee door. bij ons zijn dat onderanderen dekbedden, bedden spullen etc.
Dus toen Dekbed-discounter.nl contact zocht was ik maar al te blij.
Na een beetje rondsnuffelen ben ik hun toch met hun in zee gegaan,
En heb ik inmiddels een dekbed uitgetest ben je benieuwd kijk dan snel verder....


Ze hebben ontzettend veel dekbedden( klik  ) voor jong, oud, grote en kleine bedden.
echt van alles. En vaak nog goede aanbiedingen ook.

Ik zelf heb een heel groot dekbed, ik geloof de grootste maat die er is. 
Afhankelijk van het formaat dekbed betaal je dus bijv. een 1 persoons dekbedovertrek zal goedkoper zijn
dan mijn grote 2 persoons dekbedovertrek.
maar goed zoals je kan zien in de foto's hier boven ben ik voor iets simpels gegaan daar houd ik wel van lekker ligt en simpel.
De verzending was super snel, ik het het de volgende dag in huis.


toen ik het uit de verpakking had gehaald was ik wel heel even bang dat het misschien een beetje dun was.
Maar verder na dat ik het gewassen had en het bed er mee opgemaakt had, ging dat gevoel wel weg.
De stof is super zacht bijna een soort satijn gevoel.
en het roze patroon is heel suptiel maar toch net een extra touche.

 ( ik heb trouwens de berlin creme: Directe link)
 Nu hebben mijn vriend en ik er al 2 nachten onder geslapen, en het ligt heerlijk!
dit dekbedovertrek is luchtig en zacht en wat ik al eerder zij bijna van satijn.
Ik ben iniedergeval heel blij dat ik bij dekbed-discounter.nl een dekbed uit mocht uitproberen.
Als ik nieuwe dekbedovertrekken nodig heb ga ik hier zeker weer terug!

xxx

ps. Zou jij hier bestellen of heb je al ervaring met deze site ?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen