zondag 11 december 2016

Lucardi juwelier #spon

 Iedereen die mij op instagram volgt had al kunnen zien dat
ik een paar nieuwe sieraden had en die graag liet zien!
In samen werking met lucardi mocht ik een paar sieraden van hun collectie uitkiezen,
om een paar nieuwe merken te verwelkomen en de feestdagen alvast te vieren.
ben je benieuwd kijk dan snel verder!



|horloge: klik bedrag: origineel €49.99 t/m 31 dec €19.99|

 - Ik heb dit mooie horloge uitgekozen, want mijn horloge was echt aan vervanging toe!
die watstrouwens ook van lucardi van ongveer zoon 3 jaar terug.
'Nouveau vintage' is een van de nieuwe collecties en ik ben helemaal verliefd!

 |Armband: klik bedrag: origineel €59.99 t/m 31 dec. €29.99|

- Jullie kennen buddha to buddha wel toch ? nou deze armband deed me daar zo aan denken.
en de kleur is in het echt nog veel mooier, hij draagt lekker niet te zwaar. Dit is echt een
van mijn favorieten!

 | Armband: klik  bedrag: origineel €39.99 t/m 31 dec €9.99|

- Deze armband van 'everlasting moments' vind ik heel bijzonder!
het hele vast klik meganisme vind ik super goed bedacht en heel mooi verwerkt. de armband is ook in super veel kleuren te krijgen in zilver, goud en rozegoud en dan allemaal verschillende kleuren leren bandjes je kan bijna niet kiezen! maar voor de feest dagen vond ik grijs/zilver wel toepasselijk.

 |ketting: klik bedrag: €29.99 t/m 31 dec €9.99|

- Mijn moeder kwam 'sweet to send' tegen, een super leuk merkje, bij iedere ketting of armband hoord
ook een qoute dus bijvoorbeeld bij deze ketting hoord: there will always be room for your hand in mine.
Super leuk toch, ook leuk is dat er een envlopje bij zit dus je zou het super goed cadeau kunnen doen!


lucardi heeft onlangs een aantal nieuwe merken toegevoegd die ook zeker een kijkje waard zijn.
plus dat ze altijd superfijne aanbiedingen hebben is ook een plus.
Ik ben al jaren fan van lucardi en dit zal waarschijnlijk nog lang zo blijven!

Ik hoop dat jullie hier misschien wat inspiratie uit op hebben kunnen doen voor leuke cadeautjes bijv. nog voor kerst ;)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen